Faceți căutări pe acest blog

vineri, 19 iulie 2024

There is magic everywhere, if you know where to look

 

There is magic everywhere, if you know where to look..

Vreau să privesc alături de tine cum ne maturizăm. Căci asta e! Ne maturizăm! Ne dorim ceva! Obținem acel lucru cu greu și-apoi vrem mai mult. Și, la urma urmei de ce nu? Merităm!!! Suportăm vorbe atât de dulci, care se transformă în minciuni UȘOR! Privim oameni cugetați care fac fapte Necugetate!

 Iubim, dar în tăcere. Iubim pe altcineva și-i neglijăm pe cei importanți. Îi neglijăm pe cei care ne salută, chiar dacă nu-i salutăm, îi neglijăm pe cei ce țin la noi. E ca o provocare! Și de fapt întreaga viață e o provocare. Faci ce vrei cu viața ta. Și nu trebuie să-mi demonstrezi mie, sau altcuiva, ci ție, ființei tale calculate, perfecte...în această imperfecțiune a vieții!!! Ne cunoaștem de mult (11 ani) și nu știu dacă am ,,trăit” atât de mult cu tine, cât cu ajutorul tău. Căci asta contează cel mai mult! Nu blugi de la IXI, nu facturi enorme la telefon - ci ajutorul.(…)ajutorul de a mă susține sau critica atunci când am nevoie.(…)

M-am săturat! Dar mă prefac! Toți ne prefacem că trăim într-o lume perfectă cu oameni perfecți cu care ne înțelegem de minune. Nu sunt perfectă. Nici tu nu ești. Însă drumul spre perfecțiune ne face să ne simțim cât mai aproape de ea.

Îți sunt datoare ! Aș vinde tot ce am de 3 ori ca să te răsplătesc, da` nu am de unde. Nu am dolari în conturi, și nici părinții nu au.

 Nu au nici mașini bengoase în care să mă plimbe, dar îmi oferă tot ce pot să mă facă fericită, iar viața mi te-a oferit pe tine..și cred că e de ajuns.Ține minte: tu știi cel mai bine ce poți și cât poți! Tu ești de multe ori eroina vieții tale! Tu ești plăcută de cei din jur, dar tot tu trebuie să găsești puterea pentru a observa asta. Gândește-te mereu că viața e roz, că plutim pe norișori de puf și împușcăm baloane, chiar dacă nu e așa. Învinge-ți pesimismul. 

Be U, 

Be Your dreams. 

Rămâi așa cum ești. Tu ești calea vieții tale...trebuie doar să știi să te urmezi.

Words enjoi life over the voice that exprims untrue. 

WE LOVE U

             Andreea -2006

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu