Faceți căutări pe acest blog

luni, 26 februarie 2024

Încrederea în sine

 

Regăsirea…1 aprilie 2005

Un foc mai aspru acum îl simți

Și gândul se imprimă întrebător.

O flacără arzând vrei să prinzi

Pe-al inimii îndurerat covor.

Departe e de tine,departe tot va fi,

Degeaba tu încerci a o regăsi,

Căci flacăra pierdută în neștiut zadar

Își face drum spre viață spre absolut amar.

Îmi trece doar visarea, transparent,

Prin mintea încărcată abundent

Cu vorbe reci, fără de rost

Ce niciodată n-ar să aibă vreun folos.

Picură ceara neștiută nici acum

Pe pielea inimii ce e pe un alt drum,

Răscrucea trece iar neobservată

Întâmplător, ca și de altă dată

Nu crezi că o vei mai regăsi.

Încrederea în sine…10 aprilie 2005.

Un foc mai aspru acum eu simt

Și visul se-mprimă-ntrebător

Cu fiecare cuvânt pe care îl scriu

Încerc să rămân încrezător.

Îmi trece doar visarea, transparent

Prin mintea încărcată abundent

Cu vorbe reci, fără de rost

Ce niciodată n-or să aibă vreun folos.

Aproapele-mi se depărtează de mine,

Îmi zboară gândul ușor, cu încetinire,

Privesc abisul neștiut, fără oprire,

Ce gând aș mai putea avea acum la nemurire?

De ce nu te gândești la o speranță vagă,

La râul inimii ce ușor seacă? 

Se-nchide ușor lumina și mintea parcă-ți piară...

Tu te gândești la ea...o s-o visezi diseară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu