Faceți căutări pe acest blog

luni, 3 aprilie 2023

Cei trei A

 

Când discutam ce nume îți vom pune, și cum eu eram sigură că vei fi băiat, ne-am hotărât pentru Andrei Alexandru Avrămescu. Spuneam că sunt cei trei A.

Citisem o carte, cu mai mulți ani în urmă, o carte polițistă, se numea „Cei trei A”, de Elena Siupiur, în care protagoniștii erau doi băieți și o fată: Alexandru, Andrei și Ana-parcă. Așa de mult mi-a plăcut ideea cu cei trei A, că nu am uitat-o. Cum nu luasem până atunci niciodată în calcul un nume de fată, acum trebuia să o facem: și așa Andrei a devenit Andreea iar al doilea nume am hotărât să fie de la nașii noștri de cununie - Delia și George, și am ales Georgiana de la George. Nu te-am strigat niciodată cu numele acesta, nu ți-a plăcut. Nici Andreea nu îți plăcea prea mult, dar măcar spuneai ,,Hm! Merge!” Nouă, să știi că, ne-au plăcut amândouă!

Îți mai aminteam uneori pentru a te tachina. De un Sf. Gheorghe, ți-am zis că e ziua ta dar nu ai fost deloc încântată și am renunțat să o mai facem. La liceu o singură profesoară îți spunea Georgiana, și nu te deranja, pentru că suna altfel în engleză, mai interesant. Așa mi-ai spus.

 În rest nimeni nu ți s-a adresat cu acest nume. Mulți nici n-au știut că te mai cheamă și așa, iar tu te-ai recomandat mereu numai cu Andreea Avramescu.

                                                                           

                                                                         Rămâi aproape

 

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu